Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Give away tijd!

De laatste weken heb ik niet veel gehaakt of genaaid, maar nu ga ik weer aan de slag! Vandaag ga ik een naamslingertje maken (deze gaat op reis naar Amerika, dus het duurt even voordat ik die kan bloggen). Omdat ik het zo leuk vind om slingetjes te maken ga ik er ook één weggeven!! Voor jezelf, je kindje, om cadeau te doen, de naam van je blog of ... (wat jij wilt!)

Hoe doe je mee?
Reageer hier en/of op Facebook tot en met 23 juni, zet erbij welke kleur(en) je voorkeur heeft/hebben en welke naam/tekst (max. 10 letters). Je bent volger en als je ook volgt via Facebook dan doe je 2x mee (zet dat er wel even bij). Een linkje op je blog hoeft niet maar zou wel leuk zijn!
Op maandag 24 juni trek ik de winnaar!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee en kom je ook op fb volgen. Een slinger met mijn blognaam zou ik erg leuk vinden (stof genoeg), een kleur vind ik moeilijk. Iets met roze of paars, als het maar duidelijk leesbaar is.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk!
    Ik doe graag mee, de naam van de zoontjes erop zou leuk zijn! Blauw is hier de lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, ik doe graag mee . Blauw/groenige tinten vinden wij wel leuk en de tekst HOERA past voor veel gelegenheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee. Mijn tekst: Love is...
    En rood tinten vind ik wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik doe graag mee. Liefst felle kleuren en de tekst "de Lutjes" .
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away. Ik zou wel een slinger willen met de tekst FEEST lime groen-paars en turquise vind ik mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik doe graag mee! Blauw en groen zijn mijn kleurtjes... En de tekst.... Mag ik daar mog even over nadenken hihihihi... Ik vind zo veel leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ik doe graag mee!!! alle mooie sterke kleuren vind ik mooi, dus geen pastels... de tekst 'JOEPIE!!'
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Ik doe graag mee en heb je geliked op FB. Ik heb al roze/rode vlaggetjes, dus dat zou leuk zijn. En de tekst, iets van Hoera! Is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof!!!! Rood is nog steeds mijn favoriete kleur en ik kan ook niet weerstaan aan bolletjes stoffen in sterke kleuren, de tekst: FEEST!! of JOEPIE!! zoals hiervoor vind ik ook super. Geniet binnenkort van je reis.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik dacht reis?? Maar ik ga de slinger niet zelf brengen. Die geven we mee of sturen we op.

      Verwijderen
  11. Wat een leuke GIVE-AWAY!! Ga dadelijk een linkje plaatsen (weet sinds een uurtje ein-de-lijk hoe dit moet, dankzij de duidelijke uitleg van een mede-blogster!!!)op mijn blog en zal ook op facebook reageren.
    Ik vind de vierkante vlaggetjes (afbeelding LUUK) erg leuk!! Graag met de tekst FEEST en een sterretje er voor en er achter zou ik erg leuk vinden.
    Ja, ja, ik heb direct een heel eisenpakket, ha, ha!! Nu de kleur: Graag witte letters op grijstinten (van licht naar antraciet, alles is goed). Dat was het....... (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give-away!
    Daar waag ik graag mijn kans voor :-)
    Ik vind de driehoekjes het leukste en het zou er eentje mogen zijn die voor zowel jongens als meisjes gaat vermits ik 2 zonen en een dochter heb.
    Alle kleuren van de regenboog zijn welkom ;-)
    Als tekst: Feest!
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet deze give away er vrolijk uit. Ik doe graag mee voor een blauwe met de naam van de zoon erop. IK ga je linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe give-away. Daar wil ik mijn kans wel op wagen!!
    De kleuren roze en paars zullen hier nog wel een tijdje de favorieten blijven, en een tekst als PROFICIAT of HOERA kan dikwijls dienen...
    http://www.neven-jansen.be/mama/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een hoop leuke vlaggetjes!
    Superleuke give-away, maar moeilijk kiezen hoor!
    Kleurtjes geel en grijs en tekst... Hoera :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, Creazusje An doet op de valreep nog heel graag mee. Nu pas je give away gezien... een slinger in blauw en groen vind ik prachtig.Een naam of tekst hoeft er niet perse op want zo kan ik hem voor vele gelegenheden gebruiken... ik vind de stofjes op zich al prachtig! We zetten nog een linkje op onze blog. Creatieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen